Best Bits of Project Alpha Season 2

Tak sangka Project Alpha Season 2 dah sampai ke penghujungnya..
Emm..topic untuk project Alpha untuk minggu ini ialah.....Best Bits Of Project Alpha S2..
Banyak sungguh part2x yang menarik sepanjang rancangan ini di buat sampai tak tahu nak tulis yg mana 1..tpi jom kte preview balik.. =P
Salah satu adegan yang menarik dalam Project Alpha Season 2 ini adalah semasa Jojo melawat Xiaxue di UK..adegan ini membuatkan saya jadi jeles pulak dengan Xiaxue ini..teringin sangat nak jadi seperti beliau.. =)
Selain ada juga part di mana Jojo pegi Kuching,,sungguh seronok rasanya kalu sy dpt melakukan semua aktiviti seperti yoga(my feveret).
Also xsngke sungguh jdi Nuffnang Blogger dpt bnyk kelebihan seperti ini..sungguh teruja di buatnya..Saya berharap sangat untuk Project ALpha Season 3 nnti saya dipilih dan boleh berjumpa dan melakukan aktiviti bersama-sama dengan Jojo.
Semasa saya menulis enti pasal rancangan ini, adalah merupakan titik permulaan untuk saya berblogging..wow..sungguh xsngke..saya memulakan berblogging dengan menyertai instant cash blogging ini..
Harap2 n insyallah dapat dipilih menjadi blogger bertuah dalam Season 3 nnt dan juga berharap agar rancangan seperti ini akan ditayangkan lagi dan membuat sambungan untuk season 3 t..Tak sabar nak tgg Project Alpha Season 3 nanti..Hopefully tak laa lme sgt untuk penerbit rancangan nie nak buat sambungan nya nnt okies =)
Untuk menonton video penuh pasal Project Alpha Season 3 ini sila pergi ke YOUTUBE..pasti anda semua tidak akan menyesal sesungguhnya..dan untuk video Project Alpha Season 2 ini dari episode 47 sampai episode 50,,anda bole lihat seperti yg ade di bawah ini..Tue jewh untuk entri saya kali nie n harap pembaca blog ini akan juga teruja untuk menatikan Project Alpha Season 3..(wink* wink*)daa.. =P


Ep 47





Ep 48





Ep 49





Ep 50





Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...