ASTRO PVR KAMI YANG PERTAMA


Menjadi top ten untuk pertandingan ASTRO PVR melalui Nuffnang mmg di luar jangkaan aku..Mulanya hanyalah sekadar cuba-cuba nasib..mcm orang kata tue, manlah tau boleh terkena.. Tuah ayam nampak di kaki tapi tuah manusia tiada siapa yang tau..

Alhamdulillah, beberapa bulan yang lepas,akan telah di umumkan sebagai pemenang TOP 10 untuk pertandingan ini..Bayangkanlah dari berjuta-juta lemon para blogger yang mencuba nasib untuk pertandingan ini, tapi aku boleh terkena nasib. Aku tau pun lepas pihak Nuffnang cuba call aku..Seingat aku mse uh time klass SPM plak tue..Aku pun jawab laa.Dorang kata aku da terpilih.. Masa dengar tue. meremang gak laa bulu roma aku nie..Yelah 1st time awok nie menang pertandingan besar mcm nie.. Aduh menang betul-betul tak sangka..Dapat juga lah aku kasi ASTRO PVR nie untuk mak abah and family kat kampung merasai decoder baru..ahakz.. Aku pun boleh laa cari alasan nak balik kampung kerap.. :)

Kiranya sekarang nie ak da pun memasuki tahap kedua untuk pertandingan nie.. Alhamdulillah Ya Allah untuk rezeki yang Engkau berikan ini.. Mudahan untuk peringkat kedua ini ak dapat menang hadiah UTAMA.. nak kongsi hadiah nie dengan family sekali.. AMIN..

Okey..cerita perihal ASTRO PVR nie akan aku ceritain kepada kalian semua..Kiranya bak kata omputih will be coninue laa... Aku try ceritakan apa sebenarnya ASRTO PVR nie and apa keistimewaan yang kowg boleh guna.. So stay tuned yeah.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...