"I Love to Touch My _____"


Saya amat teringin dan impikan untuk menyentuh telefon bimbit yang mempunyai fungi "touch screen"..Kenapa?Mobile yang saya gunakan sekarang ini menggunakan button sekiranya ingin menaip msg dan sebagainya.Sometimes, timbul pula rasa jealous pada kawan2x saya yang sudah pun menggunakan "Touch Screen phone". =( Touch screen phone kelihatan sungguh elegant dan menarik sekali.Tambahan pula, saya sebagai remaja ingin memiliki sesuatu yang terkini dan trendy.Touch sceen tersebut sudaha semestinya adalah LG Cookie 3G, LG Cookie Plus and LG Cookie Fresh dengan 5 warna baru serta fresh. Rekaan phones ini amat bersesuai sekali dengan jiwa remaja saya!



Ciri-ciri lain yang membuatkan saya "Love to Touch":

  • SNS Connector yang ringkas–Menikmati access yang terus ke laman jaringan sosial seperti Facebook dan Twitter interface.
  • Aplikasi dan widgets yang mesra-Dapat merasai aplikasi yang menarik dan popular dengan hanya memiliki phones ini seperti AccWeather(pre-installed) juga dikenali sebagai Amazon Search, Fox News, eBay Search dan The New York downloadable dsn ini semua boleh didapati dalam LG widget Gallery.
  • Multimedia Saya-terdapat juga 3MP camera, MPEG 4 video dan MP3 audio playback.
  • Email "On-the-Go"–Melalui mobile ini, saya dapat menikmati superior multimedia environment melalui Wi-Fi iaitu dapat menghantar email dan juga berinternet dimana-mana jua saya sedang berada.
  • Kaya dengan Hiburan-Saya dapat menyimpan 1,300 buah files muzik dan menikmati lively music dengan Dolby Sound.Pengalaman yang cukup menarik dengan memilikinya dan menyentuhnya.

Inilah perkara yang membuatkan saya inigin miliki serta saya sentuh..Tidak ketinggalan juga saya amat teruja untuk menyertai LG Cookie Monster Party! Drum rolling..
3

2

1




VENUE:NEUTRAL CLUB, JLN P RAMLEE(NEXT TO GRAND MODESTO'S)
TIME:6PM UNTILL 10PM
DATE:24TH JULY 2010
DRESS CODE:MONSTERS

HOST MONSTER:KENNY SIA

Hopefully, saya akan dijemput ke party yang sangat havoc seperti ini.. :p
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...