I like Nippon Paint because of their ATTRACTIVE COLOURS and ENVIRONMENTALLY FRIENDLY


Why I like Nippon Paint..?


Saya menyukai Nippon Paint kerana terdapat lebih dari 10,000 jenis warna yang terdiri daripada 4 jenis cat iaitu sealers & primers, cat dinding dalam rumah, dinding luar rumah dan untuk kayu & besi serta catnya yang bermutu tinggi dengan berperincian "Odourless~AirCare" cat amat bersesuaian untuk seisi keluarga yang baru mengecat rumah terutamanya rumah kami yang mempunyai kanak-kanak kecil.Malah cat Nippon juga menitikberatkan alam sekitar dengan melancarkan "Green Choice Series" dimana difomulasikan daripada kebaikan alam sekitar dan juga ilham untuk kesihatan minda. Nippon paint juga mempunyai ketahanan yang kental untuk melindungi cat rumah saya dari pelbagai cuaca yang melanda.

*********
Nie laa saya dibilik masterbedroom..

Nie laa wall paper dalam bilik saya..tapi yeah dah jadi tempat mewarna pulak untuk budak-budak kecil..kan best kalau seribu kali conteng pun still boleh di bersihkan dengan mudah ja..

Memang bagus kalau anak-anak kita dari kecil lagi da kreatif dengan hasil seni diorang kan..tapi ouh bukan dekat dinding bilik tidur utama mcm nie kena conteng.. sob sob sob
______________________________________________

Nak cat rumah anda? Tapi tidak mahu berbau, tahan lama walaupun dengan cuaca yang tidak menentu ataupun anda nak cat rumah sambil menjaga alam sekitar?

taraaaaa nie dia memperkenalkan cat yang tidak asing lagi di dunia ini..


===========
The cute Blobby plush toy.. wink wink..i want all of that can i?

=============


=============


p/s: jom sertai banyak lagi contest dari Nippon Paint ini dengan click link nie and like ja.. :) NipponPaintBlobbies FB page
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...