Ikan Bakar Special..

Assalamualaikum and hi everyone.. hari nie nak cerita pasal makanan and kedai makan yg saya pergi hari tue.. Kedai makan nie adalah di sekitar kawasan Sri Serdang..nama kedai nie adalah Kembangan Paradise.. dan bgi saya specialty kedai nie tom yam and ikan bakar..


******
******

*************


************
Hari tue saya mencuba ketiau tom yam..pergghhhhhhhhhh sedap laa.. Memang kaw kaw punya laa.. Sekali makan kat kedai tue, memang akan datang makan lagi lepas nie.. Tom yam nyeh ada pelbagai jenis jugak laa. tom yam daging, ayam, sayur, cendawan and ada lai 1 ke 2 jenis tom yam yang diorang yang sediakan..


Bila cerita pasal bab ikan bakar pulak..ikan bakar yang saya cuba pada hari tue adalah ikan bakar pari beserta dengan cili kering yang telah di tumbuk lumat dan diperap bersama dengan ikan pari tersebut dan terus dibakar..

**********
**************
************

***********

Bila makan je ikan pari tue, perghhhhhh memang sedap laa..tambah-tambah bila cili kering yang ditumbuk tue menyerap ke dalam isi ikan tue.. waloiweh..

************
*********

Selain itu juga, kawan saya ada juga order daging masak dengan paprik.. Oke not bad laa taste daging tue..tak keras and tak terlalu lembut..

**********
***********

**********
*************

p/s : kalau kowg tak percaya, cuba try dulu pergi makan kat kedai nie..syiok habis laa.. oke nie laa alamatnya.. Perumahan Kembangansari, Jalan 1/8, Taman Sri Serdang, 43300 Seri Kembangan, Selangor


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...