Are You Moist Enough?


Keeping skin amazing


Adakah saya kulit saya sudah cukup lembab? TIDAK..! Yup kulit saya tidak cukup lembab dan ini merupakan masalah diri saya yang paling serius..!Saya sangat malu untuk bersalaman atau sentuh kawan-kawan dan apatah lagi setiap kali keluar dengan teman lelaki saya..



Ada ketika suatu hari tersebut, saya sedang bersiar-siar dengan teman lelaki saya dan kami berpegangan tangan..Cuba anda teka apa yang teman lelaki saya katakan? Tangan saya lagi kasar dari tangan lelaki..Pada masa itu, saya malu bukan kepalang lagi.huhuhu
Rasa sedih pun ada,kecewa dan juga rasa geram..Semua perasaan ini tidak sama sekali ditujukan kepada teman lelaki saya, tapi kepada keadaan kulit saya pada masa tersebut..Mungkin ada antara anda akan bertanya..."Kenapa saya tidak memakai lotion tangan?" Huh..jangan di tanya soalan itu.Sudah jenuh saya pakai berbotol-botol lotion..Bukan satu jenis lotion tangan sahaja saya telah menggunakannya, tapi lebih dari 1 jenis lotion saya gunakan.. Salah satunya rangkaian lotion tangan yang digunakan untuk bayi.Namun hasilnya tetap mengecewakan kulit saya.. T_T


Tapi pada suatu hari, saya mungkin juga telah ditakdirkan untuk melihat iklan lotion Vaseline..Baru saya tahu bahawa kulit dewasa tidak sesuai untuk memakai lotion yang di reka khas untuk bayi dan seharusnya kita memakai lotion yang memang khusus untuk kulit dewasa agar dapat melembutkan dan melembabkan keadaan kulit kita..Saya sangat teruja! Apa lagi, saya pun terus serbu kedai berhampiran yang menjual Lotion Vaseline untuk saya pakai nya dengan segera..





Alhamdulillah, dengan bantuan Vaseline New Body Lotion ini, terjadinya perubahan pada kulit saya.Tetapi kini, fuhh kulit saya menjadi cukup lembab, bermaya dan berkilau. Tidak seperti dahulu lagi di mana kulit saya kelihatan tidak bermaya dan kelihatan sangat kusam.Mana tidak nya, semua bahan yang digunakan untuk menghasilkan produk ini menggunakan formula alam semulajadi..


Dan kini saya tidak lagi malu untuk bersalam dengan kawan-kawan atau sesiapa sahaja..Teman lelaki saya juga memuji-muji kelembutan dan kehalusan kulit saya dan makin bertambah-tambah sayang si dia pada saya.Saya juga telah mensyorkan produk Lotion Vaseline ini kepada teman lelaki, keluarga dan juga sahabat handai saya. Saya berasa amat bersyukur kerana telah menemui produk yang dapat membantu saya mengatasi masalah ini.Tanpa Vaseline New Body Lotion saya tidak mungkin dapat mengatasi masalah saya ini sampai bila-bila..Namun kini sebahagian masalah saya boleh di katakan sudah pun diselesaikan..

Terima Kasih Vaseline..Akan ku ceritakan pengalaman indah ini kepada anak cucu cicit saya kelak.. =)



Gambar saya yang paling terkini.. I LOVE VASELINE..!

=========================================================

Hey, Vaseline ada berita baik untuk semua..

Sebanyak 75 blogs yang pling terbaik akan memenagi sepasang jemputan ke poolside party..dan juga terdapat goodies and lots more to win..


Best Written Blog Posts
1st Prize - RM3,000 cash + Vaseline products
2nd Prize - RM2,000 cash + Vaseline products
3rd Prize - RM1,000 cash + Vaseline products
5x Consolation Prizes - RM200 cash + Vaseline products

During the party itself, there’ll be prizes for games and lucky draws too! And make sure you get some help from Vaseline moisturizers to look absolutely glowing, because the female blogger with "The Most Vibrant Skin" will win a Coach Handbag worth RM2,000!

Dan juga ada artis seperti Yuna, Kuah Jenhan n u know what, the host for that day is Jojo Struys.

Bila event nie ya..?

Date: 2 October 2010 (Saturday)
Time: 5pm – 9pm
Venue: Luna Bar
Dress Code: Green, Yellow, Pink or White (Killer heels are optional; elegance is a must – it’s the cocktail party of the year!)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...