DiGi iPhone 4 Play

Which App from the iTunes App Store that you have seen/tried out is yourfavourite, and why?

Applikasi mane satu saya suka yang terdapat dalam iPhone 4 ini?Sebenar-benarnya, saya memang tidak tahu menahu pasal sebarang applikasi pun disebabkan saya hanya menggunakan handphone hitam putih..Tapi saya cuba survey applikasi iPhone 4 melalui google..

Bila saya lihat saja apalikasi yang terdapat di dalam iPhone 4 ini, saya jadi suka dan sangat teruja..Jarang atau boleh di katakan belum ada lagi applikasi yang terdapat di iPhone 4 nie dijumpai dalam mana-mana handphone yang lain lagi..Saya rasa applikasi yang terdapat di dalam iPhone 4 ini sangat menarik dan juga banyak membantu pengguna di dalam melakukan perkara sehari-harian..Jom kita lihat secara detail applikasi yang saya rasa lain dari yang lain dan kenapa applikasi ini buat saya tertarik hati?

Applikasi yang saya buat hati saya tertarik adalah Apps For Cooking..

Pada pertama kali saya melihat applikasi ini, saya berasa teruja..Kenapa saya teruja, sebab belum penah lagi applikasi ini terdapat dalam mana-mana handphone..Applikasi ini dapat banyak membantu saya apabila saya ingin melakukan aktiviti memasak..

Jamie Oliver’s 20 Minute Meals

Saya nie bukanlah seorang yang handal di dapur..Tapi saya pada masa sekarang, memang tengah mencuba untuk belajar memasak..Saya cuba belajar memasak untuk si dia juga..Sebab saya percaya,jika saya dapat membuat masakan yang digemari si dia,cinta si dia terhadap saya akan bertambah-tambah..cewah.. *-*


Apps For cooking ini juga, dimasukkan resepi daripada beberapa selebriti chef handalan dunia..Selama ini saya hanya melihat mereka memasak di ASIAN FOOD CHANNEL(AFC) atau pun di dalam NTV7..Martha,Jamie Oliver..... Menarik bukan?


Di dalam applikasi for cooking ini terdapat 7 sub applikasi..Antaranya adalah Jamie Oliver 20 minutes Meal,Weber's On The Grill,HarvestMark Food Tracebility,Martha's Everyday Food: Fresh & Easy Receipes,Epicurious Recipes &Shopping List, Ask The Butcher, Kitchen Calculator PRO

Banyak kan..kan..setiap satu sub applikasi ini memang dapat memudahkan para pengguna iPhone 4 yang terutamanya yang baru nak berjinak-jinak memasak sehinggalah kepada para pengguna yang memang handal memasak..Hari-hari dapat memasak pelbagai masakan yang baru dan lain dari yang lain... =)

Jamie Oliver's 20 Minute Meals Weber’s On The Grill HarvestMark Food Traceability 42 Restaurants Epicurious Recipes & Shopping List Ask The Butcher

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...