DiGi iPhone 4 Real



Jika saya mempunyai sebuah handphone yang canggih macam iPhone 4, tapi sebaliknya pula untuk plan panggilan adalah merupakan satu kerugian besar untuk diri saya. Plan panggilan merupakan aspek yang boleh dikatakan sama penting dengan mempunyai sebuah iPhone 4..Kenapa saya berkata begitu ya? Ha sebab kalau lah anda sekadar mempunyai handphone yang canggih sahaja tapi plan panggilan yang tidak menepati citarasa atau pun ekonomi anda, maka saya boleh katakan ianya satu kerugian yang sangat besar..

Tambahan pula saya sebagai seorang remaja,sememangnya melakukan banyak panggilan dan juga sms.Apabila berjauhan dengan keluarga, lagi lah kami berbual panjang tak kira masa..Rindulah katakan..Dan tambah pula membuat panggilan dengan si dia yang di cintai, boleh dikatakan bil telefon melambung-lambung lah..Nak tak nak, kne laa telefon si dia dan juga keluarga dan kawan-kawan..

Namun setelah saya terlihat iklan plan panggilan dari DiGi,,saya terus jatuh hatI melihat plan Digi yang mane sesuai untuk saya sebagai student juga.. wee *-*

Package yang paling saya gemari adalah iDiGi88..Saya rasa plan nie laa yang paling bersesuaian dengan status saya,,kewangan saya dan juga sesuai dengan jiwa remaja saya.. cewah..

Sebelum ini, plan i DiGi88 adalah sebanyak RM 88 untuk sebulan untuk sebelum auto billing namun selepas 24 Sept 2010, plan ini telah pun berubah kepada RM 63 untuk sebelum auto billing dan juga selepas auto billing, ianya hanyalah RM 58..wow sungguh menarik bukan..?

Jom kita lihat apa lagi kelebihan jika anda ingin mengambil plan iDiGi88 ini...
Jika saya melanggan plan ini, saya akan mendapat free usage ke semua rangkaian tempatan untuk setiap bulan..Ya setiap bulan..! =)


Saya akan mendapat FREE 200 mins panggilan,, 200 sms,, 20 MMS dan juga 1GB internet..Rugi kalau saya dan juga anda tak dapatkan plan ini.. Lepas nie cakap puas-puas pun dah tak kisah lagi..


Eh ada lagi laa..bukan setakat free ja, tapi melalui plan ini juga saya akan mendapat kadar untuk membuat panggilan,SMS dan MMS dengan kadar yang rendah kepada semua rangkaian tempatan dengan cuma 15 sen untuk panggilan, 10 sen untuk SMS dan 20 sen untuk MMS..berpatutan bukan..?


Untuk FnF(Freinds n Family) pula, anda akan mendapat panggilan yang paling termurah sehingga kepada 6 FnF numbor dan mesti ada juga mendapat panggilan, SMS dan MMS secara PERCUMA kepada supplementary line sehingga kepada 6 DG family lines taw..

Anda juga jangan risau keran pihak DiGi tidak akan menghantar bill kejutan kepada anda kerana tiada charge tambahan selepas montly quoto.. :) suka laa tue kan..

Eh,,tapi anda tidak tahu lagi nak plan yang mana satu ye..tak pewh anda boleh upgrade plan anda kemudian hari pada bila-bila masa juga..

Jika anda mempunyai kontrak selama 24 bulan melalui mana-mana plan, anda juga boleh membeli iPhone 4 dengan pihak DiGi dengan penjimatan sehingga RM800 taw.. Sungguh best kan plan-plan yang ditawarkan oleh DiGi ini. Jika anda ingin mengetahui dengan lebih lanjut, klik sahaja pada this link ...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...