Apa kata kowg..?


Setelah beberapa minggu menggunakan ASTRO Beyond PVR + HD nie laa revie kami..

Mak and Abah :
" Lepas menggunakan ASTRO Beyond PVR +HD nie, pertama yang kami nampak adalah gambarnya menarik..Terutamanya bila kami National Geographic Channel HD (573), seolah-olah kami berada sama dalam suasana yang dipaparkan oleh dokumentari itu..Bila cucu kami si Ary (3 Tahun) dan Najeha (4 Tahun) menonton bersama, mereka juga jadi lebih excited..Bahagia bila dapat melihat cucu-cucu gembira tambahan kegembiran itu sebab mereka seronok menonton rancangan di ASTRO Beyond PVR HD channel (573) ".

******

Kakak(Mak kepada Taufik dan Yasir) :
"Kakak selalunya sibuk berniaga di siang hari dan hanya dapat menonton rancangan di malam hari sje..Kalau dulu bila ada ja rancangan best di siang hari,memang akak tak dapat nak menonton laa..Tapi bila si rumah ada ASTRO Beyond PVR nie, tak kira siang ataupun malam, kalau ada rancangan yang menarik tapi akak tak dapat nak tonton, dah tak susah macam dulu sebabnya akak suruh ja anak akak recordkan cerita yang akak tak dapat nak tonton tue..Then bila di malam hari baru akak menonton rancangan yang anak akak da record kan di siang hari tue.. ASTRO Beyond PVR nie memang betul2 ubah gaya hidup seseorang nie " .


Taufik & Yasir :
" Kitaowg nie budak sekolah sekolah lagi, so kerja sekolah tue hari2x laa memang banyak laa katakan and tak campur lagi dengan waktu kokurikulum dan juga kelas tamabahan..Mak pun ada menyediakan kami jadual waktu seharian untuk mengulangkaji pelajaran dan juga membuat kerja sekolah.Kadang-kala tue bila kami nak tgok rancangan di ASTRO boleh pulak clash dengan masa kami mengulangkaji pelajaran dan juga waktu kokurikulum. Memang tak rock laa mcm nie kan.. tapi bila rumah opah kami dah ada ASTRO Beyond PVR, memang da selesai laa salah satu masalah kitaorang nie kan.. Mak su erra kat rumah laa yang selalu tolong kitaorang recordkan rancangan yang menarik..Tambahan ada SuperSport HD, bila masa kami tgok match bola baru-baru nie masa MU vs Chelsea, kami banyak kali rewind,forward, pause and play part yang MU goal kan bola tue..Meman gerek laa " .


Erra (mak su) :
" Mula-mula bila saya menggunakan ASTRO Beyond PVR nie, saya memang tak tahu sangat apa lagi kelebihan yang ada selain record and play jewh..Tapi setelah berminggu-minggu menggunakan ASTRO Beyond PVR nie, rasanya memang tak rugi laa kalau orang yang di luar sana guna ASTRO Beyond PVR yang baru nie..Sebab apa? Saya cakap mcm nie bukan sebab apa, bila saya sekeluarga menggunakan ASTRO Beyond PVR nie, selain record dan play rancangan yang kita nak tgok sekarang nie, kita juga boleh rewind semula rancangan yang sedang kita menonton sekarang nie. Memang cool kan..Contohnya kalau saya terlepas pandang atau pun tak berapa dengar dialog yang dikatakan oleh pelakon tersebut, mudah sahaja sebab saya hanya perlu menekan butang rewind ja.. Semalam semasa saya menonton rancangan Maharaja Lawak Channel ASTRO Prima (105) , bila part Nabil bwt lawak, memang banyak kali saya rewind dan play.. Kelakar habis.. Tidak keterlaluan kow kalau saya kata yang ASTRO Beyond PVR nie memang betul-betul mengubah hidup kami sekeluarga.. Terima Kasih ASTRO Beyond PVR dan juga Nuffnang.. because You Have Changed Our World..


Entri lepas nie tentang apalagi eyh.. Nantikan.. ;p
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...