Make Me a Belieber, Tune Talk!


3 perkara yang saya ini adalah" kipas susah mati " (HARD DIE FAN) Justin Bieber adalah..

1) Kalau beliau adalah idola saya, sudah semetinya gaya rambut beliau akan menjadi gaya saya juga.. Rmabut dia yang begitu smooth mmg menjadi salah satu idola saya.Walaupun saya adalah perempuan, untuk memiliki gaya rambut seperti JB memang menjadi impian saya..


Cara untuk mendapatkan rambut seperti JB adalah seperti berikut : -

** Yang pertama sudah semetinya kita harus mempunyai rambut yang lurus dan panjang.Sekiranya rambut anda kerinting, maka anda hendaklah meluruskan dahaulu rambut anda atau pun ke salon untuk meluruskan rambut anda.. : )

** Setelah itu, jika anda hendak nampak lebih real lagi macam rambut JB, anda boleh lah mewarnakan rambut anda dengan warna coklat..

** Setelah itu, sisir poni anda ke depan dan di ikuti dengan menyisir side sweep.. Dan jangan lupa untuk selalu mengibaskan rambut anda seperti yang JB selalu buat yeah..



Ini pula adalah saya semasa mengayakan rambut Justin Bieber.. :D


2) Seterusnya, untuk membuktikan bahawa saya adalah peminat setia Justin Bieber ialah saya akan selalu up-to-date dengan perkembangan semasa beliau, apa lagu atau single terbaru beliau, membeli ablum atau lagu beliau melalui Amazon.com.. Setakat ini saya sudah pun membeli 3 buah album beliau iaitu Justin Bieber My World, Justin Bieber My World 2.0 dan album beliau yang terbaru adalah My Worlds Acoustic yang menepatkan 10 buah lagu terutamanya Never Say Never untuk filem beliau yang terbaru ini.. : ) Tentang berita terbaru di mana beliau sedang hangat bercinta dengan Selena Gomez juga sentiasa saya ikuti..Saya juga merupakan peminat Selena Gomez, so saya merasa amat gembira apabila kedua-dua idola saya ini sedang di lamun cinta.. Happy for both of you lah.. C:


JB dan Selena Gomez sedang berpacaran.. wink..wink.. (*_*)


3) Perkara yang paling menjadikan saya ini adalah peminat setia Justin Bieber adalah saya suka akan gaya JB berpakaian..Nampak sangat Trendy dan Up-to-date yaw.. Gayanya mmg sesuai diikuti oleh anak muda zaman sekarang dan juga tidak mustahil untuk di ikuti untuk perempuan kalau kena dengan gayanya kan.. :D


Nie laa gaya Erra Bieber saya.. ;)

=========================================================

Justin Bieber is in TOWN..yaw babeh


Jom kita pergi ke konsert Justin Bieber di Kuala Lumpur..

Date: 21 April 2011 (Thursday)
Time: 8.30 pm
Venue: Stadium Merdeka


Untuk mengetahui dengan lebih lanjut berkenaan Konsert Justin Bieber jom click link Facebook Tune Talk!


Justin Bieber you rock my World..!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...