I’m a Pirate, Take Me To Stranger Tides!


3 perkara yang paling3 best apabila saya menjadi seorang Lanun adalah ...

1) Perkara pertama yang terlintas dalam fikiran saya adalah apabila saya ini adalah seorang lanun adalah mengenai harta karun yang saya akan kumpul sepanjang perjalanan bersama dengan kapal lanun saya dan juga bersama dengan pengikut-pengikut saya.. Apabila melihat wang dan emas yang banyak, saya berasa amat senang hati sebab dengan mempunyai banyak duit dan emas saya boleh memiliki macam2x termasuk perempuan, tanah, dapat makan yang sedap dan mahal..ahahaha.. dan yang part yang best lagi bila saya mempunyai lambang yang direka khas untuk saya bila jadi seorang lanun.. teheeeeee

kan da bgtaw, memang suka sangat kat duit dan emas sampai kat mata pun ada gak dollar sign..
.
.
.
lakaran kepala naga yang akan diletakkan di hadapan kapal lanun milik saya.. :D ganas kan..konfem lanun lain tak akan berani dekat kapal saya..

2) Perkara yang kedua yang saya merasa nikmat apabila menjadi seorang Lanun apatah lagi apabila menjadi ketua lanun di dalam kapal saya sendiri, saya mampu memiliki ramai pengikut yang sanggup melakasanakan perintah saya..ahahaha Aku Taiko Korang.. Yelah, kalau saya nie seorang yang berkuasa dan dan mempunyai ramai pengikut, tiada sesiapa yang akan berani menentang saya walau apa pun yang akan saya lakukan.. Best sangattttttt.. **Thumbs up yaw..
Jadi pengikut saya yang akan melakukan tugas yang di perintahkan..dan saya pula hanya duduk goyang kaki sambil gadis-gadis cantik suapkan anggur ke mulut saya.. memamg terbaik... Tambahan bila saya ada sebuah kapal besar dan di depan kapal tue ada replika kepala naga yang saya bunuh..Memang gempak sangat laa. Lanun lain tengok pun kecut perut jadinya..



logo bila jadi lanun..ahaha siap ada TM so lanun-lanun lain memang tak boleh copycat.. muhahaha

3) Yang ke3 nie pula paling best sebab apa..? Selalunya kalau korang tgok macam mana lanun berpakaian macam mana kan..? Compang-camping mcm tak pernah mandi ja kan.. Bingo. sbb saya memang sukakan styles mcm nie..I adored it laa.. gaya ala-ala selekeh ja kan.. Sebab saya tak suka mandi.. Bila jadi lanun, tak payah nak fikir penat-penat nak pakai baju apa hari nie, or nak pakai accessories apa ja untuk hari nie.. Tak payah tukar pakaian pun boleh apa.. Dah memang nie gaya kami sebgai lanun kan..kalau lanun yang pakai lawa2 ke or yang mandi tiap-tiap hari ke maknanya bukan THE PERFECT PIRATES..

Selekeh ke? but still lagi stylo.. terbaik..!

*************

Pirates of the Caribbean 4

************

Jom kita tontoni filem lanun terbaikkk tahun nie kalau bukan sapa lagi lanun tue, CAPTAIN JACK yaw.. in cinemas 19 May..

p/s : harap pihak nuffnang akan memberi tiket nie kepada saya kerana saya ingin membawa teman sy yang telah lama mengikuti filem Pirates Of Caribbean..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...